piątek, 8 lutego 2013

Makijaż, włosy i dodatki Doll.

                                                           Cześć! ^^
                   Walentynki coraz bliżej ale... Wybory na nowe modelki także! Zgłaszacie się czy nie ? 
                                                                      Piszcie w komentarzach :)

                              Mój nowy wygląd (ladybinka) postanowiłam wam pokazać. Może ci co zaglądają na mój profil chociaż raz na tydzień zauważyli zmianę. Zmieniłam fryzurę. Dlaczego ? Powracam do stylu od którego zaczęłam przygodę z sd (Zdjęcie mojej modelki już było na blogu ale na dole możecie zobaczyć je jeszcze raz). Oczy także nie są te same. Strasznie podobają mi się te duże (Chyba pierwsze w salonie piękności kiedy wejdziecie na oczy). Kolor brązowy jest dla mnie cudowny, bardzo tutaj pasuje, taki głęboki... Pomarańczową szminkę nabyłam całkiem niedawno :) Na nią dałam hm... To CHYBA błyszczyk ale nie jestem pewna. No i na koniec okulary. Są popularne na SD ale moje oczywiście to nie te których popularni kolekcjonerzy szukają. Te moje sama zrobiłam. Przesadziłam trochę z rozmiarem, przynajmniej ja tak uważam. A wy co myślicie o moim nowym wyglądzie ? :3
                                                                             LB :c   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz